sparing 2
Perlawanan berterusan sehinggalah
Ke sesi separuh akhir.....
Gempavsblaze
Thornvstaufan
Blaze:ready ke gempa?
Gempa:anytaim anyples
(Author:rongtaim rongples rongejaan huhu)
Dan blaze pon memulakan serangannya
Blaze:tumbukkan tinju meteor berapi
Keluarlah satu meteor gergasi berbentuk peninju
Gempa:melompat masuk ke dalam tanah
Kumpulan tanah. Mengumpul tanah di sekeliling nya
Lalu melompat dalam tanah tersebut
Pusaran gerudi tanah!
Blaze x mampu membuat apa-apa
Mustahil api dapat menghancurkan tanah.
Tpi dia tahu apa yg boleh
Blaze:cakera api
Balingan cakera api versi stress aku yg x dpt di luahkan psl mknn aku asyik hbis di mkn entah siapalah yg mkn!
(minda separa/separuh sedar readers:)(melebih-lebih betul si blaze ni)
Gopal:habisla aku
Faris:habislah kamu gopal......
Ketakutan gopal bertambah apabila blaze meneruskan.....
Blaze:dan aku akan buat mcm ni(memegang kaki golem tnh gempa
(Yg bru tdi dia keluarkan)lalu membaling nya ke arah api,
Dan ini! Memukul kepalanya dan mencabut nya lalu menendangnya ke afrika selatan(?)
Dan last sekali serigala berapi!!!!!!!!!!!!!!!!
Ying:aik bila masa pulak ni?
Aisnfang:kitorang yg ajarkan
Blaze: nh mkn. blaze memberi mkn bdn golem itu pada serigalanya tdi walaupun x hancur tetapi hangus di jilat/gigitan api
dan last sekali!
Jilatan api!
Lalu menjilat aiskrim(?)
Gopal rasa mcm badannya terkena demam malaria tapioka thp 200
Mssreaders:huish teruk tu
Gempa:byk ckp amik ni tnh tinggi! Terpelanting lah blaze. Padahal jikalau dia x byk ckp dh lama dia menang
Thorn vs taufan
Thorn:putaran duri kebas dan kejang!
Taufan:putaran bola taufan
Tetapi serangan taufan gagal kerana duri thorn yg aerodinamik
Taufan:terkaku dan x dpt buat apa-apa. Grrrh klon taufan...
Lalu terbentuklah satu klon berbentuk taufan di atas hoverboard
Serang!
Arah taufan
Thorn:kaki berakar! Lalu keluarlah akar daripada kaki thorn
Fdkk:eeeeeeeeeeeeeoooouuuuuu
Walaupun beribu serangan terkena pada thorn dia tetap x berganjak
thorn:sfera akar berduri!
Perlawanan akhir: thorn vs gempa!
Ais:siapa akan menang ye?
Faris:aku rasa thorn sbb tumbuhan mampu memecahkan tanah
Perlawanan pun berlangsung dan thorn pun menang #authormalas
Thorn:akulah boboiboy terkuat muahahahahahahahaha!
Author:cieee kalau solar x sibuk bermegah diri masa lawan si blaze tdi dh lama kau kalah.
Di suatu tempat:
Ali:alicia kau pasti ke ini tempatnya?
Alicia:pastilah. Ini A.L.I.C.I.A ok!
Ali:cieee aku lgi terer tau.
Alicia:eleh aku ada dua anugerah permata tau!(pasang muka poyo mcm nenek lampir. Alicia:apa kau ckp!
Ali:eleh aku pun ada cincin tembaga(?)
Eh silap anugerah tembaga.......................................
Alicia:dahla tu lps siap misi ni kita mkn. Kau belanja
Ali:apasal pulak asyik aku jerrr
Alicia:pasang muka poyo binti ghostzila bin nenek lampir termkn langsir........ belanja atau terima akibatnya!
Ali:b b baik nek lampir... Eh silap alicia
Bakar:uncle dh nmpk diorg tu........
Di suatu dimensi lainnya
?????:tuan saya sudah bersedia untuk menyerang si faris tu
??????+-:bagus pastikan semua berjln lancar.
Muahahahahahaha
(Hah macam mana ok x saya rasa ini antara part pling panjang saya pernah buat please vote comment keep and share ye byk lgi fandom nk msuk ni ada antaranya awang khenit,numb chuck,kaitou joker byk lgila dan yg penting x de oooccc or shounen ai (tpi saya ada tarikkan sendiri ada apa-apa permintaan? Silalah komen saya ye by the way tq cikgilabuku sbb jdi yg pertama baca cerita saya ni silalah juga baca hipno chocky and family ye!)
Bạn đang đọc truyện trên: AzTruyen.Top