part13

رجعت تاااني 😂😂💃
------------------
#الكاتبه
كلهم رجعوا مصر والشباب اتفقت مع البنات انهم هيجوا يطلبوا إيديهم من اهلهم
#كوكي
روحت وكونت فرحانه اوي وغيرت ونمت وشويه وصحيت واتصلت علي البنات لقيت نصهم نايمين كلمت عهد وامينه وحبيبه
وخرجت علشان اتكلم مع بابا في موضوع حسين
انا :بابا ممكن اتكلم معاك في موضوع
بابا:اكيد يا حبيبتي تعالي
انا :بابا انا في واخد بحبه واتقدم ليا وكان مستنيني اهد معاد مع حضرتك
بابا:وهو مين ده بقي
انا:حسين السيد
بابا:مين يعني حسين السيد ده
انا :اللي بيلعب في النادي الاهلي
بابا:وانتي بتحبيه
انا:اه يا بابا
بابا:وهو
انا :بيحبني
بابا:وانتي موفقه عليه
انا:اه يا بابا
بابا:وانا مش موافق
انا انصدمت وعيط
انا:ليه يا بابا ده والله محترم وبيحبني اوي
بابا:انا قولت كلمه وكلمتي تتسمع واتفضلي علي الاوضه بتاعتك وابقي اشوفك بتكلمي سي زفت ده تاني او تجيبي سرته اتفضلي
انا روحت الاوضه وانا عماله اعيط وكلمت حسين
انا:الو يا حسين
حسين:الو يا كوكي ماله صوتك في ايه
انا بعيط ومش برد
حسين :كوكي في ايه مالك قلقتيني عليكي في ايه ردي
انا :حسين انا كلمت بابا في موضعنا وهو موفقش
حسين:انتي بتتكلمي جد
انا :اه والله
وفجأه لقيت الباب اتفتح وكان بابا انا قفلت الفون علي طول
بابا:بتكلمي مين
انا كونت متوتره اوي وحاولت مبينش
انا :م مكنتش ب بكلم حد
بابا:ومالك متوتره كده ليه
انا:بس اتخضيت لما حضرتك فتحت الباب فجأه
بابا:طيب قومي حضري نفسك
انا:ليه
بابا:علشان حجزتلك تذكره لكندا هتروحي تعيشي مع عمتك والطياره كمان شويه
انا انصدمت وعيط
انا :لا انا مش هسافر
بابا :كامليا انا قولت كلمه وحده وكلمتي تتسمع يلا قومي حضري نفسك
بابا:خرج وانا عيط
وفتتحت Group بتاع البنات وقولتلهم علي كل حاجه
ساره :طيب هتعملي ايه
انا:مش عارفه والله
حبيبه:طبب حسين عرف انك هتسافري
انا:لا
#امينه
كلمنا كوكي وعرفنا منها الموضوع وكلنا اديقنا اوي ومش عيزنها تسيب حسين وتسبنا وتسافر انا هخرج بقي اعرف ماما وبابا بالموضوع اشوف هيقولولي ايه خرجت لقيت بابا وماما قاعدين يتفرجوا علي TV
انا :بابا ماما ممكن اتكلم معاكوا في موضوع
بابا وماما:تعالي يا حبيبتي
انا :وهو في واحد انا اتعرفت عليه في النادي لما روحت انا والبنات وبقينا اصحاب اللي طلعنا معاهم المصيف هو اسمه وليد ازارو هو مغربي بس بيلعب هنا وهو اتقدملي وطلب مني احدد معاد مع حضرتك
بابا وماما بصوا لبعض وضحكوا وبابا حضني
بابا :حبيبت بابا كبرت وبقت تحب وتتحب
انا حضنته:يعني انت وافقت خلاص
بابا:اه يا حبيبت بابا اهم حاجه تكوني مبسوطه
وبعت عن بابا وحضنت ماما
انا :طيب اقوله يجي امتي
بابا:خليه يجي بكره
وورحت حضنت بابا وماما تاني وبوست كل واحد ودخلت الاوضه اكلم البنات و ليدو
#ساره
روحت ونمت ولسه صحيه من شويه وعرفنا موضوع بتاع كوكي وحسين وزعلت جدا انا عيزاهم يفضلوا مع بعض وعيزين كوكي تفضل معانه وخرجت علشان اقول لبابا علي موضوع تيجو
خرجت ولقيت بابا قاعد في البلكونه بيشرب قهوي
انا:احم احم.. بابا ممكن اتكلم معاك شويه
بابا:طبعا يا حبيبت بابا تعالي
انا بتوتر :بابا هو الموضوع اصلا
بابا:في ايه يا حبيبتي اهدي كده واتكلمي براحه عايزه ايه
انا :بابا في واحد متقدملي
انا قولتها بسرعه فبابا مفهمش انا قولت ايه
بابا:بتقولي ايه يا بت انتي
انا :بابا في واحد متقدملي
قولتها تاني بسرعه
بابا:اقسم بالله لو متكلمتيش براحه لهكون رميك من هنا
انا :خلاص خلاص ..هو الموضوع ان في واحد متقدملي
بابا:مين ده
انا:هو لاعب في النادي الاهلي اسمه محمود تريزيجي انا اتعرفت عليه لما روحت انا والبنات النادي وهو كان طالع معانه في المصيف واتقدملي وعيزني اخد معاد مع حضرتك
بابا سكت شويه وبعدين اتكلم وانا كونت خايفه ليرفض
بابا:خلاص يا ستي خليه يجي الاسبوع الجاي ونشوف
انا فرحت وقعت انط وحضنت بابا وهو ضحك عليه وماما جت وعرفت وحضنتنا هي كمان ودخلت فتحت الجروب وقولتلهم كلهم وفرحنا اوي واتصلت علي تيجو وقولتله وفرح اوي

هااااااااااااااي❤
عاملين ايه
ده اول بارت بعد التوقيف
انا عارفه انو ممل وقصير بس انا كونت عايزه اكتب واسفه لو في اخطاء واسفه علشان البارت ممل وقصير واسفه اللي مطلتوش البارت ده
ويارب يعجبكوا ❤🌸
متنسوش فوت وكومنتس كتييير ❤
يلا سلاموووووززز ❤❤🌸👋


Bạn đang đọc truyện trên: AzTruyen.Top