part12
#الكاتبه
طلعت ساره وتيجو من البحر ومشيوا من غير ما الشباب تاخد بالها وروحوا غيروا وهرجوا
#تيجو
طلعت انا وساره وروحنا غيرنا ورحنا ناكل ونتمشي علي البحر لاني كونت عايز اتكلم معاها اه صحيح نسيت اقول ليكوا انا كونت لابس ايه كونت لابس ده 👇

ورحنا كلنا واتمشينا علي البحر وشويه وقولتلها
انا:ممكن اسألك سؤال
ساره:اكيد
انا :انتي مرتبطه
ساره:لا
انا فرحت اوي وانشكحت اووي
انا:اشطا
ساره:وانت
تيجو: انا ايه
ساره:مرتبط
انا:اه
ساره انصدمت ووقفت
ساره:بجد مبروك
ومشيت
انا فرحت اووي وانشكحت تاني ورحت وراها
انا:استني يا ساره في ايه
ساره مشيه ومكنتش بترد عليها
جريت وراها لانها كانت مشيه بسرعه ومسكتها من دراعها ووقفتها
انا :في ايه مالك
ساره مردتش عليا
انا :ساره مالك في ايه ايه اللي حصلك
ساره:مفيش حاجه
تيجو :انتي بتغيري
ساره :اغير.. وانا اغير عليك ليه
تيجو :يا بت
تيجو:ساره عايز اقولك حاجه
ساره بصتلي وسكتت
تيجو:ساره انا بحبك
ساره انصدمت
ساره :انت بتقول ايه
تيجو:ايوه بحبك مالك مصدومه كده ليه انا بحبك من اول يوم شفتك فيه انا في الاول كونت بعتبرك زي اختي بس وكونت بحبك زي اختي بس دلوقتي بحبك اوي بس مش حب اخوات وركعت علي رجلي وطلع خاتم من جيبي
انا :تقبلي تكوني ام لولادي تقبلي تكوني حياتي كلها تقبلي تكوني معايه في الحلوه والمره تقبلي تستحمليني وقت غضبي تقبلي تتجوزيني
ساره كانت وقفه مصدومه وعماله تعيط
انا :ساره تقبلي تتجوزيني
ساره هزت رسها
ساره:موفقه موفقه
وكانت بتضحك وتعيط والناس سقفت احنا بصينا حولينا لقينا الناس وقفه تتفرج علينا ولبستها الخاتم وحضتنها وشلتها وده كان شكل الخاتم 👇

ونزلتها ومشينا وقضينا وقت حلو اوي
#حسين
خرجت انا وكوكي من البحر وروحنا غيرنا وخرجنا ورحنا كلنا ده اهم حاجه وكان في محل بيبيع ورد رحت جبت لكوكي وده كان شكله

وادتيته ليها وفرحت بيه اوي وبعدين قعدنا قدام البحر واتكلمنا شويه وعرفت انها مش مرتبطه وفرحت اووي وانا كان معايه خاتم علشان كونت هتقدملها بس حبيت اعرف هي مرتبطه ولا لا وبعدين وقفتها ومسكت اديها
انا:كوكي انا بحبك
كوكي اتصدمت وفتحت بقها ووقفه مش بتتحرك وعنيها دمعت
انا:كوكي انتي سمعاني
وقعدت اهز فيها وبعد شويه مع محولات علشان اخليها تستوعب
كوكي :سحسو انت بتتكلم بجد
انا ضحكت :اه يا ستني بتكلم بجد انا حبيبتك منراول يوم شفتك فيه
ورقعت علي رجلي وطلعت الخاتم
انا:كوكي تقبلي تتحوزيني
كوكي :هزت راسها ودمعت انا قمت ختها في حضني ولبستها الخاتم ده كان شكله

واتمشينا شويه والوقت كله كونت ماسك تديها ولما نقعد في حته احضنها فرحان اوي
#هاني
نزلت ان وعهد البحر تاني وركبنا لانش وعهد كانت خايفه وانا كونت فرحان اوي لانها كانت قريبه مني اوي وكانت حضناني ووصلنا مكان.مكنش في حد ونزلنا وعهد كانت خايفه وعماله تسأل احنا فين
عهد:هاني مش هتقولي بقي احنا فين
انا :عملك مفجأه
عهد :بجد في فين
انا ركعت علي رجلي ومسكت اديها وبستها
انا :عهد تقبلي تتجوزيني
عهد انصدمت وفتحت بقها ومش مصدقه
انا ضحكت علي شكلها وقمت وقفت ومسكتها من وسطها
انا :عهد انتي سمعاني
عهد فاقت وعنيها دمعت وهزت
عهد :موفقه موفقه
حضنتها جامد اوي وهي عماله تعيط وبت عنا ومسكت وشها ومسحتلها دموعها وبست رسها وخدها وهي كانت مكسوفه وطلعت الخاتم ولبستهولها وبست اديها وده الخاتم

وهي حضنتني
عهد :انا بحبك اوي
انا بعتها عني وقربت من حاجه كده استغفر الله وعملت حاجه استغفر الله
وهي زقتني
عهد:هاني ايه اللي عملته ده
وضربتني في كتفي
وانا ضحكت ومسكت اديها وحضنتها
وهي زقتني
عهد :ايه يا عم هي سيبه عمال تحضن وسيبينك كفايه بقي
انا زقتها ومشيت
انا : شوفي بقي مين اللي هيروحك
وراح ركب الانش
عهد جريت ورايه
عهد :انت رايح فين وسيبني
اما مردتش عليها ودورت الانش وكونت همشي
عهد :هاني حبيبي انت اكيد مش هتسبني لوحدي هنا صح
انا :مش انتي زعلانه اني بحضنك خلاص خليكي هنا لوحدك
عهد :هاني انت اكيد بتهزر مش هتسبني لوحتي هنا صح
عهد دمعت وقعدت تتحايل عليا علشان مسبهاش
انا نزلت اول لما شفتها كده وحضتنها جامد
وهي حضنتي جامد
عهد بعياط:هاني متسبنيش
انا :مش هسيبك يا روحي في حد يسيب روحه ويمشي
وبعدين بعدنا عند بعض ومسحتلها دمعها وركبنا الانش ومشينا
#ازارو
خت امينه وقعدنا نتمشي وسألتها ان في حد في حياتها قالت لا وفرحت اوي
واحنا بنتمشي وقفت قدمها ومسكت اديها
انا:تقبلي تتجوزيني
امينه فرحت اوي وقعدت تنط وتضحك وانا اضحك وكانت هتقع ومسكتها
امينه:موفقه موفقه موفقه
وتنط
وطلعت الخاتم ولبستهولها وكانت فرحانه اوي وده كان شكله

وانا كونت فرحان اوي
#الكاتبه
كلهم كانوا فرحنين اوي وكل واحد اعترف لحبيبته
بس الوحيد اللي عمل مفجأه كانت حلوه اوي هو الشيخ عمل مفجأه جميله لحبيبه وكانت فرحانه وده كان الخاتم بتاعها

وروحوا وكلهم عرفوا وفرحوا كلهم ببعض وقضوا ايام كتير في المصيف وكانوا فرحنين اوي ومكنش حد بيسيب التاني وكانوا فرحنين اووي
هااااااااااااااااااااي
عاملين ايه ❤🌸
يارب البارت يعجبكوا
يا جماعه دي اخر حلقه هكتبها ومش هكتب تاني بس هسيب الروايه مش همسحها وشكرا لكل اللي اتعرفت عليهم هنا
شكرا
n009009009
kookkiielsayed
AnaYasoo6
HebaWageeh5
AminaMohammed4
Ahd_hassan
شكرا ليكوا اوي وشكرا لامينه هي فعلا احسن بنت خاله في الدنيا وشكرا لبترينه علشان هي اللي شجعتني اكتبها
وشكرا لكل اللي تابعني وحب رويتي
انا كونت قولت اني هكتب روايه تانيه بس انا هلغيها ومش هكتب وهرجع زي الاول اقرأ تاني
شكرا ليكوا اووووووي
وانا والله حبتكوا اووي
ويارب البارت يعجبكوا ❤
متنسوش فوت وكومنتس لاخر مره
مع السلامه.❤❤👋👋
Bạn đang đọc truyện trên: AzTruyen.Top