part 11
#امينه
صحيت من النوم بصيت لقيت الاوضه كلها ضلمه وانا بخاف من الضلمه قعد ادور علي الفون ملقتهوش قعدت اعيط وقمت امشي براحه لحد ما وصلت للباب وفتحته ونزلت جري علي السلم وانا بعيط بصيت لقيت ازارو قاعد علي الكنبه
#ازارو
جيت انام معرفتش روحت اشوف حد من الشباب صاحي لقتهم كلهم نيمين نزلت عملت نسكافيه وقعدت اقلب في الفون وشويه ولقيت امينه نزله جري علي السلم وبتعيط
انا :امينه مالك في ايه
امينه بتعيط ومش بترد
ختها في حضني وقعت اهديها وقعدنا علي الكنبه وهي في حضني
انا :خلاص اهدي.. ايه اللي حصل
امينه بعد لما هديت شويه
امينه:انا كونت نايمه وصحيت عليشان اشرب لقيت الاوضه كلها ضلمه وانا بخاف من الضلمه قعت ادور علي الفون ملقتهوش
ازارو:طيب خلاص اهدي
وباس رسها وشويه والاتنين نامو
#حبيبه
صحيت كانت الساعه 7قمت خت showerولبست ده 👇
ونزلت لقيت ازارو وامينه نيمه في حضنه ضحكت عليهم وصورتهم ودخلت المطبخ لقيت في نوتيلا ختها وقعدت علي الكرسي وكلتها
شويه وحسيت ان حد واقف ورايا بصيت لقيت الشيخ واول لما شفني قعد يضحك عليا علشان كونت متلحوسه زي الاطفال
وجه وشد الكرسي وقعد قدامي
الشيخ:ايه اللي انتي عملتيه في نفسك ده
انا ببرائه:عملت ايه
الشيخ:شكلك زي الاطفال وانتي بتأكلي في وحده كبيره زيك كده تاكل بطريقه دي
انا : اعمل ايه يعني
الشيخ :متعمليش حاجه يختي
وانا كملت اكل والشيخ كان بصص عليا وشويه ولقيته قرب مني اوي وعمل حاجه استغفر الله العظيم
انا زقته
انا :انت مجنون ازاي تعمل كده
وسبته ومشيت
خرجت لقيتهم كلهم صحيوا وقعدين ولقيت امينه نزله
#عهد
صحيت ودخلت خت shower ولبست ده 👇
ونزلت وقعدنا شويه وقومنا علشان الفطار واحنا قعدين لقينا حبيبه بتقول
حبيبه :كونتي مبسوطه وانتي نيمه يا منون
امينه بصت ليها وبرقت
امنيه:اه عادي
حبيبه :طيب
كوكي :هي ايه الحكايه
حبيبه :لا مفيش حاجه كونت بسألها كانت مبسوطه ولا لا
البنات :ماشي هنعديها دلوقتي
امينه بصت لحبيبه وبرقتلها وحبيبه ضحكت
وخلصنا اكل وروحنا البحر الشباب نزلت وهاني شويه وطلع وخدني ونزلنا
اما حبيبه فكانت تحت مع الشيخ وعمالين يرخموا علي بعض
وامينه وازارو قعدين يلعبوا كوتشينه علي الشط
اما ساره وتيجو فهما من ساعت ما وصلنا وهما عمالين يتصورو
اما سلمي وفلاور قعدين يحبوا في بعض
وصالح وزبيبا قعدين مش بيعملوا حاجه
وكوكي وسحسو معانه في البحر
#كوكي نزلنا انا وسحسو البحر وعمالين نرش بعض بالميه وعماله تيجي في عيني وعيني بقت عامله زي الطماطم وشويه وطلعنا ونزلنا تاني عليشان نركب البنانه(اكيد عرفنا مين مركبهاش اصلا)
وعهد كانت خايفه اوي ومسكه في هاني وهاني عمال يهديها ولبسنا الجواكت وركلنا وهاني كان راكب وعهد قدامه وماسكها من وسطها وكان كل بنت شاب راكب وراها ومسكها بس اكتر واحد كان ماسك هو هاني كان ماسك عهد جامد والراجل عمل حركه (بصو انا مش عارفه اوصفها بس يارب انتو تكونوا عرفنها )
وصفر ومره وحده اتقلبنا وكونا بنضحك بس عهد قعدت تعيط وتترعش وكانت عايزه تخرج بس هاني اصر عليها تركب تاني وركبوا وهاني المره دي مكنش ماسك عهد وهي قعدت تتحايل عليه وتعيط بس هي صعبت عليه ومسكها وكان ماسكها جامد ووقنا تاني وبعدين خرجنا بس انا وسحسو فضلنا في البحر
حسين :مبسوطه
انا:اه اوي
حسين:يارب تكوني مبسوطه علي طول
انا :شكرا
حسين :بقولك ايه ما تيجي نخلع من العيال دي
انا :هنروح فين
حسين:هفسحك
انا :هتأكلي صح
حسين:انتي همك علي بطنك علي طول كده
انا :طبعا الاكل اهم حاجه
حسين :انتي بتكلي بطريقه مش طبيعيه وفي الاخر مش بيبان عليكي بتودي الاكل ده كله فين ها
انا :هيكون فين يعني في الحمام طبعا انت اسألتك زكيه شكلك
حسين :طيب يلا ياختي
انا :طيب هنروح ازاي احنا مش معانه هدوم
حسين:هنروح الاول يا زكيه هانم نغير ونخرك
انا :طيب هنقول ليهم ايه
حسين :هنمشي من غير ما يخدوا بلهم علشان هيبدؤا اسئلتهم المستفزه وانتي عرفاها
انا :طيب يلا
وخرجنا ومشينا من غير ما يخدوا بلهم
#ساره
خرجنا بعد ما ركبنا البنانه وقعد نشفت نفسي
تيجو :ما تيجي نروح ناكل
انا:اوكي
تيجو:قومي يلا
انا :طيب استنا شويه علشان عايزه انزل البحر تاني
تيجو :طيب يلا تعالي ننزل
ونزلنا
وشويه وطلعنا ومشينا
هاااااااااااااي ❤
عاملين ايه
يارب البارت يعجبكوا ❤
ومتنسوش فوت وكومنتس كتششيير😂❤
يلا باااااااااااي❤👋
Bạn đang đọc truyện trên: AzTruyen.Top